maandag 20 oktober 2008

Dag 25


Vanaf vandaag gaat Luc weer de hele dag werken, dus ik was er op voorbereid dat ik helemaal alleen het ziekenhuis naar binnen zou moeten, zonder iemand om mij moed in te spreken. Maar Oma is gekomen, en net op het laatste ogenblik verscheen ook Steven nog om onze handjes vast te houden.
Toen we toekwamen was Greet nog maar net in bad geweest. Ze was daardoor nog helemaal uitgeteld en nattekes. Verder is er niet veel veranderd aan haar toestand. Ze was nog steeds stabiel, en kruipt weer langzaam, heel langzaam omhoog.

21u: Geen nieuws, goed nieuws. Nog altijd. Of toch nog iets nieuws; vandaag hebben ze bij Greet de zenuwbanen in haar benen getest, om te zien of er daar niets beschadigd is. Goed nieuws dus want alles is in orde, en dat is toch aangenaam om mee te gaan slapen...
Greet meid, goed gedaan!

5 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo

Mijn naam is Inge Moeris en ik ben samen met Greet naar Ecuador geweest.

Vrijdag vernam ik op een nationaal weekend van AFS dat Greet een ongeval heeft gehad. Sinds gisteren lees ik alles door en kijk uit naar het volgende bericht.

Bedankt om ons op de hoogte te houden via deze blog.

GREET: Que duermas con los angelitos y que tienes los mejores suenos!! Abrazo fuerte y hasta pronto!!

Groetjes
Inge

Unknown zei

Heerlijk dat er weer goed nieuws is! Laat doornroosje maar rustig slapen wachtend op de prins die eerst de lelijke vuurspuwende draak verslaat en zich een wegbaant door het doorngewas. Die prins moet daar nu ongeveer aan begonnen zijn (in het echte sprookje is immers ook niet vermeld hoelang dat duurt !), en ook die Greet vanop de foto's is hem stevig aan het bijstaan bij dit gevecht. Adelante la lucha!
Abrazo,
Koen en Co

Kleejo zei

Wat nmooie foto van Greet vandaag!
En haar benen 'doen het nog', oef, toch al heel wat, als je bedenkt hoe dat er pas na het ongeval voorstond... Je bent elke dag in onze gedachten Greet.

Loree zei

Greet,

jij kan mensen terug doen genieten van alle kleine dingen.
jij kan mensen doen beseffen dat leven niet alleen leven is maar zoveel meer.
jij kan mensen doen beseffen dat een bepaalde band sterker kan zijn dan je denkt.
jij kan mensen terug doen geloven in mirakels

jij en alleen jij kan hieruit komen.
Je bent nooit uit mijn gedachten.

Lieve nicht doe zo verder, want zo zonder jou op een familiefeest is het toch ook niet!

Veel liefs

Lore

Unknown zei

Veel sterkte voor iedereen !!!

Blijven vechten Greetje!

xxx

mvg

Maƫl