zaterdag 18 oktober 2008

Dag 23


Het bezoek van deze middag heb ik helaas een keertje moeten overslaan omdat Kaat en Steven er waren. Het ziekenhuis heeft niet graag dat er een hele groep bezoekers zich tussen al Greet haar apparatuur moet wringen.

Mijn ouders kwamen met een bleek gezicht thuis. Greet heeft vannacht een onverwachte bloeding gekregen aan haar been. Enkele bloedvaten moesten gedicht worden en ze heeft nog wat extra bloed moeten krijgen. Omdat de dokters nog maar even klaar waren met de operatie en door het extra bloed zag Greet er vrij slecht uit.

Deze avond ben ik wel meegegaan. Ze zag er al er pak beter uit. Haar huidskleur was nu fluo-geel in plaats van bijna wit zoals mijn ouders haar deze middag omschreven.

Roel

1 opmerking:

Unknown zei

Lieve Luc en Ria,

Op zoek naar bemoedigende woorden, nam ik een boekje in mijn hand van Deepak Chopra. Hij beschrijft de zeven spirituele wetten tot succes.
één van zijn wetten is de wet van de minste weerstand:

De intelligentie van de natuur werkt moeiteloos...
onbekommerd, harmonieus en liefdevol.

en als we de krachten van harmonie, vreugde en liefde gebruiken, creëren we moeiteloos succes en geluk.

Wij zijn ervan overtuigd dat de kracht van jullie liefde voor Greet haar ook zal leiden tot succes en geluk.

Al zal het langzaam en met ups en downs gaan.

We blijven duimen voor Greet en voor jullie allemaal

Liefs,

Johan en Lucy