donderdag 23 oktober 2008

Dag 28


13:30u: Greet is net naar de operatiekamer vertrokken. Geen bezoek dus, deze middag, en voorlopig ook nog geen nieuws.

20u: Oef. De operatie is weer eens goed verlopen. Het heeft deze keer niet zolang geduurd als vorige week, en ze heeft ook minder bloed verloren. De dokter en de verpleegster hebben ook beloofd dat ze vannacht haar bloedverlies en stolling nauwgezet in de gaten zullen houden, zodat ze niet zoveel verzwakt door de ingreep als vorige week. Bedankt voor de dikke duimen allemaal.

Kaat heeft de verpleegster slingers en vlaggetjes bezorgd om de kamer van Greet mee te versieren, omdat het morgen haar verjaardag is. Ze zal er zelf waarschijnlijk niks van beseffen, en dat zal ze "baaaalen" vinden, maar we willen die dag toch ook niet zomaar laten voorbij gaan. Kaarsen op de fles met sondevoeding, dat plannetje mocht spijtig genoeg niet doorgaan. Maar rubber handschoenen opblazen als ballonnetjes vond de verpleegster wel een goed idee.

12 opmerkingen:

Elke zei

Geen nieuws is hopelijk goed nieuws!
Ik blijf duimen voor Greet.
Ik lees nog steeds elke dag alle berichtjes en denk ook gewoon heel veel aan jullie.
Blijven volhouden Greet, je doet het super!!!

Lucia Van Rompuy zei

Hallo Greet,

nog een klein half uurtje en het is zover!
Drie dikke zoenen voor je verjaardag! Proficiat!

Tom zei

'k wens je een gelukkige verjaardag toe lieve Greet.
Er zullen nog meer dan genoeg verjaardagen komen waar je een super geweldig feest kan houden.
:)
Neem nu maar je tijd om terug beter te worden.

tante els zei

Dag Greetje,

Jij weet niet dat dit een speciale dag is, maar ik weet wel zeker dat er vandaag minstens duizend verjaardagskaarsjes branden voor jou, en dat iedereen nog meer dan anders aan jou denkt.
Het kan niet anders dan dat je daar iets van voelt. En dat zal je wel deugd doen.

Een dikke knuffel van ons allemaal.

Els, Walter, Hanne, Bram, Tom

Arvid Van Essche zei

Hoi Greet,

Een enorm gelukkige verjaardag van mij en Annelise! Bij Annelise thuis vragen ze ook achter je. Iedereen denkt aan je. We blijven bij je.

22 zoenen,
Arvid

Annick Nelles zei

gelukkige verjaardag Greet, wij hadden stiekem gehoopt dat je deze berichtjes zelf zou kunnen lezen, tegen beter weten in. Maar de dag dat je dit berichtje leest zullen hier de champagnekurken knallen op jou gezondheid!!!!!

dikke kussen (mogen mama en papa op je voorhoofd zetten) van tante Annick, oom Philippe,

Veerle zei

Gisterenavond kreeg ik mijn berichtje niet verzonden, dan maar deze morgen, enkel om te zeggen dat ik elke dag het nieuws omtrent Greet blijf volgen, de leuke nieuwe foto van haar telkens bekijk en vandaag nog wat meer aan haar zal denken op haar verjaardag. Word gauw beter, Greet, en je verjaardag (22?) die wordt zeker gevierd zodra jij weer beter bent!
Een dikke verjaardagszoen van

Veerle in Aarlen

Loree zei

Greet,

GELUKKIGE VERJAARDAG!
Ik wacht nu al op de dag dat we deze kunnen vieren. Dat wordt dan een feest zoals je nog nooit hebt gehad, daar ben ik zeker van!

Maar nu wens ik je nog altijd beterschap toe met het verlangen dat alles goed zal blijven gaan!

22 dikke zoenen

Lore & Rob

Het grote boek van Florien zei

Gelukkige verjaardag Greet! Ik ben er zeker van dat we dit feest op een ander moment wél uitbundig zullen kunnen vieren!
Zoen

Stefanie zei

Hey Greet,

Vandaag een jaartje erbij! Moest de taart zo groot zijn dat al die kaarsjes die voor u branden erop kunnen, amaai dan zult ge nogal uw best mogen doen;)

Een dikke proficiat van mij en de hele klas!

3 dikke kussen maal 29 (leerlingen) dat zijn er 87 hé;)!

Groetjes,

Stefanie

Unknown zei

Hip hip hip!
En volgend jaar twee taarten.

ellen zei

Gelukkige verjaardag!
En al weet je het nu even niet, ik denk dat er nu nog meer mensen dan normaal heel speciaal aan jou denken en jou alle positieve energie zouden willen zenden die ze hebben..
ik toch.
'k Vind het zo erg. Maar merkwaardig genoeg ben je er echt aan het doorspartelen.