vrijdag 17 oktober 2008

Dag 22


Vandaag is het de verjaardag van Luc. Stiekem, heel stiekem, tegen alle doktersadvies en tegen beter weten in, hadden we gehoopt dat ze vandaag wakker zou zijn. Maar dat heeft dus niet mogen zijn. Het zal dus maar een sober feestje zijn vanavond.

Vanmiddag tegen bezoektijd was ze nog niet terug uit de operatiekamer. We zitten dus nog steeds vol spanning te wachten hoe alles verlopen is. Vanavond hopelijk meer....

Greet zag er vanavond wel heel erg plattekes uit. Maar ze heeft dan ook een heel zware dag achter de rug. Eerst haar bad, wat wel leuk klinkt , maar eigenlijk geen pretje is, en dan naar de operatiekamer. Zes hele uren zijn de chirurgen met haar bezig geweest. En al die tijd werd ze natuurlijk in een diepe slaap gehouden, waaruit ze nog lang niet ontwaakt was. Het zal nog wel even duren voor ze daar weer van gerecupereerd is. Er is weer een beetje aan haar buikwonde gewerkt, om ze beter te kunnen dichten, en op een stuk van haar been zit nu kunsthuid. Alles bij elkaar heeft haar dit toch weer een stapje vooruit geholpen, en we hopen dat ze er morgen weer een beetje beter uitziet.

9 opmerkingen:

Kaat zei

Nu kunnen we stiekem, heel stiekem hopen dat ze tegen haar eigen verjaardag wakker is zeker....

Tiny zei

Dat feesten doen we later wel, nu wens ik je vooral nog veel sterkte en veel innerlijke rust.

Groetjes van Wim, Tiny, Kathy en Jef

probeer toch maar een beetje van je verjaardag te genieten...

David zei

Hey Greet!

Elke dag wordt er bij ons in het klaske over u gepraat. Ge bent echt zoooo moedig he, ni te doen! Ik kijk enorm uit naar de dag waarop ik hier op de blog kan lezen dat je wakker bent en zegt: Hellow mannekes hier ben ik terug! Het zal voor iedereen een enorme opluchting zijn! Tot binnenkort meid!

Vele groetjes

David
XxX

Oom Wim zei

Beste Luc,
Ondanks alles willen we jou van harte feliciteren met je verjaardag. Hoewel dit wellicht een verjaardag 'in mineur' is, gaan onze wensen vandaag speciaal naar jou. Vele welgemeende kussen voor deze sterke en fantastische papa !
Christine en co

liliane zei

Luc,

Proficiat met je verjaardag. Volgend jaar vier je dan maar dubbel met Greet erbij.
Verder aan het hele gezin , nog veel sterkte en geduld gewenst.

tante els zei

Luc,
de glimlach van Greet, die we je als verjaardagscadeau hadden gewenst, is er niet gekomen.
Toch hopen we dat het je vandaag gelukt is om je een beetje te ontspannen, en alle angst, zorgen en spanningen even achter je te laten.

Van harte,

Els, Walter, Hanne, Tom, Bram

Tobias zei

Dag Luc,

Ook van mij, op de valreep, nog een gelukkige verjaardag gewenst. Het klinkt misschien raar, moeilijk, ongepast,... maar na enig twijfelen vond ik dat ik het toch moest schrijven, gelukkige. Want dat is wel degelijk wat ik je wens!
En natuurlijk ook aan de rest van de familie.
Niet vergeten af en toe stoom af te laten, want anders vallen jullie van pure uitputting in slaap op het moment dat Greet wakker wordt :-)

Vele groeten van Tineke en mij,
Tobias

Unknown zei

amaai kleine greet!
ik heb vannacht weer allemaal wilde dromen gehad over jou! je stond recht in je ziekenhuisbed en toen begon je ook nog eens koprollekes te maken!:) ik vroeg mij af of dat wel goed was, maar je zag er zo vrolijk uit dus liet ik je maar doen!
ik kijk al uit naar het moment dat ik je echt koprollekes zie doen! blijven vechten kleine schat, je doet het echt geweldig!

Annick Nelles zei

soms is het moeilijk om al je gedachten over te brengen in woorden en die dan neer te pennen of in dit geval te typen. Ik kijk uit naar al de verjaardagen die nog samen met zijn allen kunnen vieren, dus GREET DOE JE BEST! Wij missen je spontaniteit, je levenslust, kortom je hele zijn.
Luc en Ria en co hou vol en denk aan al de dingen die jullie allemaal nog samen kunnen gaan doen, afstel is geen uitstel!!!!!
groetjes
Annick