woensdag 31 december 2008

Dag 97 Oudejaarsavond



Dag Greetje,
We waren voorbereid op een kalm oudjaar, gezellig wat eten met z'n drieën na het avondbezoek, en daarna rustig verder met tweetjes nadat Roel uit was. Geen uitbundig feest dus, en naar cadeautjes stond ons hoofd al helemaal niet. Wie kon daarom vermoeden dat we vandaag het allermooiste nieuwjaarscadeau zouden krijgen, en dan nog wel van jou. Je glimlach. Die hebben we vandaag gekregen.
Nu zijn we er zeker van, je bent over het keerpunt. De afgelopen weken zijn erg kritiek geweest, en je bent heel erg diep gegaan, je was heel erg kort bij de grens. Maar nu ben je bezig terug te komen, daar hebben we vandaag de tekenen van gezien. Vandaar ook, op de grens van het nieuwe jaar, deze foto, genomen in betere tijden op de evenaar, die andere symbolische grens.

11 opmerkingen:

Unknown zei

SUPER!!
En wat een timing van Greet!!

Het grote boek van Florien zei

prachtig greetje, wat ben ik blij voor jullie! Hopelijk kunnen jullie een beetje een rustige warme avond tegemoet, met het gevoel dat jullie het nieuwe jaar gaan aankunnen, met vallen en opstaan.

Rozemarijn zei

Greetje, je bezorgt me kippenvel!

Ik ben blij voor jullie dat jullie nu oudejaar kunnen vieren met de warmte van Greet haar glimlach erbij!

tijdtussendoor zei

Ik wens jullie de sterren van de hemel, want dat verdienen jullie allemaal!Het allerbeste en hopelijk kunnen we veel positief lezen de komende tijd!

Unknown zei

beste ouders,
ik ben zo blij voor jullie ..
inderdaad hier hebben we met zijn allen lang op gewacht ! Oma' s wens is vervuld.
Laat 2009 een hoopvol jaar worden !
Onze allerbeste wensen voor jullie!

Unknown zei

manman, het was echt zalig om uw glimlachje te zien baby! you made my day!! leuk dat ik je toch nog kon zien op oudjaar, want we zijn het niet gewoon om zonder u te moeten vieren hè! love you kleine great!

Unknown zei

Inderdaad, You made our day! Maar, greet, volgend jaar, gigantisch thema-avondje en gij die in een flashy pakje rondhuppelt!

Hopelijk snel meer van dat!

Tot snel!!

Veerle zei

Hoe fijn, dit te lezen op de eerste dag van het nieuwe jaar.
Vanaf vandaag begin ik een boekje bij te houden waarin ik elke dag iets positiefs ga neerpennen, een "gratitude journal", ik weet nu al wat ik daar vandaag in ga schrijven: Greet haar eerste glimlach!
Gelukkig nieuwjaar aan jullie allen vanwege

Veerle in Aarlen

DJ KOEN zei

Denk iets goeds en denk iets
lekkers,
denk iets geks of nog iets gekkers,
denk iets aardigs,denk iets liefs,
maar hoe dan ook...iets positiefs!
Veel geluk en heel veel sterkte in 2009

Koen,Nadia,Shauni en Kylie Van Reeth-Smets

Gwenny zei

yes yes yes!
nieuwjaarswens nr. 1 is al uitgekomen, nu de rest nog... :-)

Esmeralda zei

Een stukje geluk voor elke dag,een dapper hart bij tegenslag.Een liedje dat je niet vergeet,wat zondoor elke vensterspleet!Deze wensen sturen wij jullie voor 2009 te beginnen!

Esmeralda en familie