dinsdag 16 december 2008

Dag 82


Toch nog een beetje kunnen slapen vannacht, na een laat telefoontje gisteravond, en een vroeg vanmorgen. Ze hebben ons verteld dat de koorts een normaal verschijnsel is, dat tot hiertoe onderdrukt werd door de continue dialyse. Omdat Greet nu nog maar een uurtje per dag dialyse krijgt, wordt ze niet meer voortdurend afgekoeld, en dit zou dan een reactie hierop zijn. Dit stelt ons een beetje gerust, maar toch niet helemaal.

Dit is weer een situatie zoals ik ze donderdag al beschreven had. We waren er weer een beetje te gerust in. Het ging allemaal zo goed, we waren blij dat ze eindelijk zou wakker worden, en onze batterijen waren weer helemaal opgeladen, dank zij de steun op het tangobal. En dat is dan het moment dat er weer slechter nieuws komt.

16u: Maar omgekeerd werkt het blijkbaar ook. Komen we binnen vol grote schrik, dan worden we direct op ons gemak gesteld. De verpleegster heeft uitgebreid gezegd dat we ons niet ongerust moesten maken. Tijdens het bad van vanmorgen zijn alle dokters komen kijken, en ze waren allemaal tevreden over de evolutie.

5 opmerkingen:

Loree zei

Je doet het zoals altijd, ons verbazen wanneer we het nodig hebben.

Bedankt!

Tom zei

Je doet wat je altijd doet, vechten !
En je doet dat goed.

We denken allemaal aan jou.

Caroline zei

ongelooflijk dat we ons derde toerisme binnen enkele dagen (wat les betreft toch) afronden zonder u derbij... khoop u echt echt (snel) terug te zien, ge zijt dé sterkste madam die ik ken! kben super fier dat ik iemand zoals u heb leren kennen! ik ga de rest van mijn leven vertellen dat ik de echte Amélie Poulin ken, maar dan nog wel veel straffer en grappiger!Komaan hé meid!!! blijven vechten en denk eraan: we duimen voor u en missen u!

Caro XXX

y zei

Greet, mama, papa, kaat, ...

ik ken je niet, ik ken jullie niet maar ik las het verhaal. Het raakte me diep.

heel veel sterkte, succes, beterschap, vechtlust en moed om de komende periode nog beter door te staan.

Dat je maar snel weer in het jeugdwerk aan de slag kan. Zo iemand als jou kunnen ze daar zeker gebruiken.

dikke zoen,
yannick
in naam van crefi vzw

y zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.