zondag 21 december 2008

Dag 87


Greet was vandaag wakkerder dan we ze tot nu toe al gezien hebben, in al die weken in het ziekenhuis. Ze reageerde niet alleen, maar liet ook duidelijk merken dat ze begreep wat er gaande is, en wat we tegen haar zegden. Toen we vertelden over dat mooie liedje dat Oom Wim aan haar heeft opgedragen, wilde ze absoluut iets zeggen, en wanneer we haar bril opzetten, kreeg ze Roel in de gaten, met zijn schort en maskertje, en daar schrok ze van. Niet van Roel waarschijnlijk maar wel van zijn kleding. Dat moet haar bang gemaakt hebben. Ook als we vertelden dat er een kerstkaart van het ziekenhuis op de kamer lag, begonnen de traantjes weer te lopen, zodra ze dat woord "ziekenhuis"hoorde. Maar ze werd telkens vlug terug rustiger als we haar lieten voelen dat we bij haar waren, en dat er goed voor haar gezorgd wordt.

Haar temperatuur gaat intussen nog wat op en af. Helemaal zal ze dus van dit rot-infectie nog niet verlost zijn,maar we maken ons nog niet opnieuw ongerust.

5 opmerkingen:

koen descheemaeker zei

Luc & Ria

Kan je eens een emailadres bezorgen waarop we jullie kunnen contacteren? Bedankt.

Koen
info@nutrimedes.com

Laura zei

Oh Greet,

kom maar stilletjesaan terug, je hoeft niet bang te zijn,
je hebt een prachtteam dat voor je klaar staat,

volhouden meis!
je kan het!

Erik zei

Gisteren in de jogging van Kampenhout liep ik achter een dame met op haar t-shirt de slogan: when we're together, we will never give up! Ik dacht aan jou Greet en aan je familie en je vrienden.. Alleen kunnen we het leven moeizaam aan. We zijn plukjes mensen die elkaar nodig hebben. Telkens ik jouw GRRR-foto op de blog bekijk, zend ik alle KRACHT naar jou en de mensen in je buurt: Komaan, niet opgeven!!
Het nieuws dat je gisteren wakkerder was geworden, kleurde mijn avond roos.

Annelies B zei

Fiew, kreeg ik even een rot gevoel in mijn buik toen ik vanonder begon te lezen. Greet gij kunt ne mens toch laten schrikken. De volgende keer begin ik vanboven te lezen. Dan weet ik op voorhand al dat alles weer bijna in orde is... =)

Wel geweldig dat ge alweer een stukje wakkerder zijt.

Ik kan niet wachten tot wij ook eens op bezoek mogen komen.

Groetjes!
Annelies

Tomasz zei

Hamsters!