maandag 8 december 2008

dag 74


Pfoe..., ik zit hier nog steeds met de daver op het lijf. Vanmorgen was er telefoon van het ziekenhuis, een van de dokters zelf. Dat betekent slecht nieuws, denk je dan. Maar gelukkig was dat niet zo. Greet was net in bad, en de dokters waren gaan kijken, en hebben toen beslist om vandaag nog verder te doen met de huidtransplantaties. Vandaag is dus weer een spannende ( of beter gespannen) dag, maar toch ook weer een stapje vooruit.

Allee, ze heeft weer een paar lappen gekregen. Huid dus. En het is weer snel gegaan, hop de OK in en hop de OK weer uit. Zo hoort het, zonder liflafjes en niet te zeer afkoelen. En nu ligt ze dus weer schoon te slapen, ons prinsesje. Diep in slaap en goed verdoofd want het schijnt erg pijnlijk te zijn, het wegnemen van huid om elders te gebruiken.
En wat die foto betreft, zoiets hadden wij ook in gedachten.

7 opmerkingen:

Loree zei

Super!
Fantastisch!
Geweldig!
...

Doe zo verder meid!
Zoen

Helena zei

Dat doet me goed!
Maar ook het feit dat ik alleen weet wat greet daar aan het doen was op die foto.. héhé...

Kus


Helena

Unknown zei

Laat me raden ... Kotsen? Familie Nelles kennende ... (zie Ecuador ;)

Unknown zei

Ik kan me ook niets anders bedenken! ;)

Laura zei

Sterk Greeteke, sterk!

marleen zei

Als een prinses slaapt, droomt ze van bloemen... honderden kleuren in hevig groen gras...
Van bovenaf fonkelt de zon dan stralen naar beneden... warme lichtflitsen die schitterend vallen... en de regen sprankelt druppeltjes...
Een regenboog verschijnt...
En op die regenboog klimmen alle mensen, van wie ze zoveel houdt, omhoog... lachend, buitelend van 't rood, over 't geel, naar 't violet, zwaaiend naar beneden... naar hun lief prinsesje...

Lieve groetjes!

Helena zei

Jup het was onze eerste stop op de spaaftrip naar Tienen! Boven a/d geldenaaksebaan met zicht op veldenen joggerkes van 't salco..HIHI

Helena