zaterdag 27 december 2008

Dag 93



Vandaag is het een zonnige maar ijzigkoude dag. Terwijl we door de gangen wandelen schijnt de lage middagzon ons in de ogen. We hebben ondertussen al veel weertypes gezien op onze dagelijkse trip naar Gasthuisberg. De eerste weken zagen we zelfs hoopvolle voortekens in een schijntje zon, of gaf een meteorologische depressie ons een gelijkaardige stemming. Intussen is onze mood wat weersonafhankelijker geworden. De voornaamste reden hiervoor is de trage maar gestage evolutie die Greet doormaakt, in de goede richting. Iedereen die de wonden heeft gezien is erg positief over het genezingsproces en dat geeft ons natuurlijk een enorme opkikker.

3 opmerkingen:

Linda zei

Bijna weer een nieuw jaar...
ik denk dat we allemaal GAAN voor een
ABSOLUT
GREET
YEAR.
Jij leest dit niet Greet, nu nog niet...
maar ik weet gewoon dat je onze boodschappen ontvangt. Op naar een verbazingwekkend 2009!
L. Linda DM

Rozemarijn zei

Lieve Greet,

Vannacht had ik een droom.
Ik ging naar een uitstapje, sla wat babbeltjes met mensen, en plots... sta jij daar! Vrolijk alsof er niks is gebeurd, met je leuke lachje, vertellend hoe'n wonder jij deed door gewoon op te staan, je kleren aan te trekken en de wereld weer te verkennen...
Toen ik wakker werd, geloofde ik het héél even, en ik geloofde ook dat er toch iets van verbetering moest zijn. Misschien heeft de GVR zich vergist, heeft hij me de droom te vroeg inngeblazen.
Maar ik ben ervan overtuigd dat ik de droom vroeg of laat terugkrijg, en dat ik dan deze blog kom lezen en dat mijn droom dan eindelijk gelijk krijgt!
Dikke smakkerd
xxx

marleen zei

Laatste eindje 2008...
een jaar met ‘bewogen laatste maanden’...

Wens jullie een 2009
met véél ‘stapjes vooruit’...
elk stapje een beetje dichter tot bij die glimlach...

…die daarna langzaam in gegrinnik overgaat,
dan schaterend door de gangen klinkt,
én later gierend door de lucht rolt…
terwijl iedereen gniffelend van plezier toekijkt…

Veel liefs voor jullie allen!