donderdag 18 december 2008

dag 84


Met een heel klein, bang hartje ging het drie-geslacht (oma, mama, zus) vanmiddag op bezoek. Vanmorgen aan telefoon had de verpleegster gezegd dat ze vannacht weer koorts had gekregen dus onze angst was terecht. Bij aankomst op de dienst grepen we direct een dokter bij de arm, om te horen hoe erg het met Greet gesteld is. De dokter kon ons gelukkig een beetje geruststellen. Greet heeft wel degelijk een infectie, en ze maakt af en toe koorts daardoor. Het goede nieuws is dat de infectie maar op één plaats zit en dat de infectiewaarden al gedaald zijn tegenover gisteren. De specifieke antibiotica lijken dus hun werk te doen.
De knoop in onze maag is weer wat losser gemaakt door dit nieuws. We hebben Greet een flinke portie driegeslacht-kracht gegeven, zodat ze kan vechten tegen de beestjes in haar lijf en ze aan heel Gasthuisberg kan tonen hoe sterk ze is.

3 opmerkingen:

tante els zei

komaan Greetje.
Ik doe er nog een portie tante-kracht bij, en als het moet kom ik persoonlijk wel met die beestjes vechten. Dat die jou nu maar wat met rust laten, jij hebt zo al genoeg om voor/tegen te vechten.

Sterkte, meid.

Ilse zei

Lieve Greetje,

er voor blijven gaan he meisje.
In rainmaker was jij het dartele dansende meisje, dans die beestjes er nu dan maar af.

In gedachten ben ik bij jou en je familie en blijf ik je mijn warmte sturen.

Dikke knuffel Ilse

Leona zei

Greetje,de Voskes kruisen weer alle duimen en vingers,nonkel Jos die iets kent van beestjes bestrijden denkt dat een sterk meisje als jij ze uiteindelijk wel de baas kan.

Sterkte iedereen.