donderdag 29 januari 2009

Dag 126


Het is heel fijn om te zien dat Greet elke dag wat meer terug de oude Greet is. Niet alleen haar gevoel voor humor is onveranderd, ze begint ook terug te verlangen naar lekker dingen: chocomousse, tiramisu en vooral passievruchtensmoothie. Jammer genoeg wil haar maag nog steeds niet mee, en zal dat dus allemaal nog even moeten wachten.

Ze heeft ook duidelijk veel plezier in wat meer bezoek. Ze probeert de hele tijd van alles te vertellen, haar mond staat geen moment stil. Alleen is het nog altijd beeld zonder klank. Het personeel in gasthuisberg wil haar absoluut aan het praten krijgen, en daarom willen ze nog maar eens een ander type buisje proberen. Maar volgens mij weten ze niet goed waar ze aan beginnen. Als Greet al het gebabbel van de afgelopen maanden wil inhalen, hebben ze daar geen minuut rust meer.

Het nadeel van zo wakker te zijn, is dat ze nu meer en meer begint te beseffen wat er met haar aan de hand is. En daar wordt ze natuurlijk niet vrolijk van. Maar ze blijft wel dapper.

Wat Greet ook veel plezier deed:

4 opmerkingen:

Rozemarijn zei

Onze Greet, zo'n dappere!
Blij om te horen dat ze nog steeds dezelfde is, maar dat kon moeilijk anders, met zo'n sterke persoonlijkheid!
Blijven gaan, greet, gij gaat mogen smullen binnenkort, ge gaat nog op uw gewicht mogen letten ;-)
xxx

Tinne zei

Greet,

Ik volg jouw verhaal iedere dag sinds de eerste blogberichten.
Ik vind je een ware heldin!!
En dat is nog maar heel zachtjes uitgedrukt...

Tinne
(zusje van Magali en bijna verpleegster)

Daan zei

Hopsateeeeeeeee
nee, die saté die hebben wij hier niet..

zolang jij mij geen betere mop vertelt greet, blijf ik dezelfde herhalen.
je hebt nu wat tijd om er een goeie te vinden en de mensen rondom mij uit hun lijden te verlossen:)
en wat hoor ik? je was vergeten dat ik je ben komen bezoeken? ik dacht dat ik memorabeler was.. we vonden die ontmoeting dus niet allebei even speciaal..
maar omdat jij het bent, greet aka great, vergeef ik je deze zonde:)
allee, de volgende keer als ik kom begroet je mij met een 'hi-five' (stoere extra movekes zijn welkom) en vertel je mij de grap van mn leven, ok?
dag greet!!

daan

Unknown zei

danku voor het geweldige filmpje ewoud!!