donderdag 8 januari 2009

Dag 105


Vandaag mocht er weer een delegatie van het Gogogreet-team mee op bezoek. Ze waren vast van plan om haar aan het lachen te krijgen, maar ook nu was Greet weer eerder in een ween-stemming, en dat maakte dat de vriendinnen ook net langer in een giechelstemming waren. Maar we hadden wel indruk dat ze niet graag had dat we weer weggingen op het einde van het bezoekhalfuurtje.

Gisteravond was het nieuwjaarsreceptie van de tangoclub. Wij hebben een mooie cheque gekregen, met de opbrengst van het benefietbal. We willen hier nog eens zeer gemeend iedereen bedanken die dit mee heeft mogelijk gemaakt, vooral Hilde, Roger en Monique, en zeker ook de mannen van den Travoo. Wij staan telkens weer sprakeloos van de solidariteit van zoveel mensen, waarvan sommigen Greet of ons niet eens kennen, en die toch met ons meeleven, en iets willen doen.
Een gedeelte van het geld zullen we zo snel mogelijk overmaken aan het bloedtransfusiecentrum. Zij zullen dit zeker goed kunnen gebruiken nu er weer een bloedtekort dreigt.

20u: Vanavond was Greet weer een beetje wakkerder, en dus hebben we van de gelegenheid geprofiteerd om enkele kaartjes voor te lezen. We toonden haar een kaartje met een slagroomtaart met aardbeien, en dat bracht zowaar een lachje tevoorschijn.

2 opmerkingen:

Laura zei

Dag Greet,

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar toch wil ik je nog eens zeggen, dat hoe irritant onnozel het ook klinkt, àlles goed komt. Samen met je gogogreat team kom je er. Ik denk aan je, ik duim voor je, ik duim heel erg hard voor je.

Kleejo zei

Wij - my fiance and me - ook!!