vrijdag 27 februari 2009

Dag 155


Het kleine gemene microobje heeft het voor mekaar gekregen dat de voor vandaag geplande operatie is uitgesteld. Greet was er behoorlijk down van. Elke dag uitstel is een dag langer in bed in het ziekenhuis. We troosten haar en onszelf met de idee dat ze intussen toch verder kan aansterken en op die manier de verloren tijd toch nog nuttig kan maken. Af en toe kom je in het ziekenhuis bekende gezichten tegen, en behalve bij een geboorte of als ze er zelf werken is zo een ontmoeting geen goed teken. Toch stop je dan voor een praatje en dan wordt je er nog eens van bewust hoeveel mensen deze blog bereikt. Greet, je wordt stilaan een BV, maar ik denk dat je veel liever een onbekend meisje gebleven was dat nu ergens op stage zou zijn in Barcelona of zo.

3 opmerkingen:

Katrijn zei

Greet is inderdaad een BV aan het worden. Sinds ik de uitnodiging kreeg voor het Gogogreetfeest, lees ik heel trouw elke ochtend op deze blog hoe Greet het stelt. Ik ben heel blij dat ze zoveel vorderingen maakt en het steeds beter stelt. Greet en ik hebben elkaar nooit ontmoet, maar de gedachte dat zoiets om het even wie kan overkomen houdt me bezig. Het voelt zelfs alsof we, na al die maanden haar leven te volgen, vriendinnen zijn geworden. Greet, je hebt een grote fan in Zuid-Spanje!
genees maar mooi verder
liefs

m zei

Ook ik ken Greet eigenlijk niet, maar ik ben via een uitnodiging hier komen lezen en blijven plakken... Ik leef mee met alle ups en downs, zowel voor Greet als haar onmiddelijke omgeving, en natuurlijk supporter ik elke dag heel hard mee voor alle stapjes vooruit! Go go Greet! (*wave*)

Stef zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.