dinsdag 3 februari 2009

Dag 131

De hoofdpijn heeft weer eens toegeslagen, en dus moest ik een vervangbezoeker vinden, om Greet niet te lang alleen te laten. Met Luc in het buitenland, Kaat aan het werk en Roel op kot, moest Cove dus opdraaien voor die functie. Maar hij heeft niet heel lang van zijn status kunnen genieten, want hij werd al snel weer buitengebonjourd, omdat Greet moest worden klaargemaakt voor de operatie van vandaag. De wondjes op haar ellebogen zouden vandaag worden gedicht.

Vanavond ben ik even bij Greet langsgegaan, na het "buitenland". Ze was eigenlijk net terug uit de operatiezaal waar ze dus eigenlijk lang vertoefd heeft. Was het daar aanschuiven of hebben ze veel werk gehad met haar elleboog, dat is niet zo duidelijk. Wel dat haar rechterelleboog een huidflap gekregen heeft, een die doorbloed wordt. Ik stel mij zo voor dat daar wat microchirurgie aan tepas kwam om al die bloedvaten met elkaar te verbinden, dus zal dat wel de reden geweest zijn waarom ze zolang weg geweest is. Enfin, ze lag er weer, nog een beetje in de roes van de verdoving en duidelijk niet van plan om haar ogen open te doen, alhoewel ze eigenlijk wel een beetje wakker was want ze antwoordde op al mijn vragen en ze stak haar tong uit om te zeggen dat ze dorst had (ons geheim teken voor dorst). Morgen zal ze wel weer wat wakkerder zijn. Heeft iemand zin om haar morgenmiddag te gaan bezoeken? Ria is nog ziek en kan dus niet gaan. Suggesties welkom (Cove zal er waarschijnlijk zijn, maar wie hem wil vergezellen is welkom).

1 opmerking:

Unknown zei

heeel veel zin, maar ik zit helaas op mijn stage tot 16u! anders heel graag hoor kleine greet!
tot binnenkort!
lynn x