donderdag 26 februari 2009

Dag 154


Pfff, we hebben weer eens te vroeg victorie gekraaid. Een enkel dagje zonder maskers en schorten en er is alweer zo'n klein gemeen bacterietje dat van de gelegenheid gebruik maakt om naar binnen te sluipen. En het schijnt er dan nog eentje van de hardnkekkige soort te zijn. De schorten zijn al terug uit de kast gehaald. Hopelijk duurt dit niet al te lang.

Op alle andere fronten gaat het intussen wel goed vooruit. Het menu breidt nog steeds uit, en de hoeveelheden vergroten van dag tot dag. En ze heeft voor het eerst ZELF in de Flair gelezen. Met een klein steuntje van de mama, maar toch bijna alleen.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Dag Greet en Co,
in de Flair lezen én maskers afdoen in de week dat carnaval begint, kan zelfs voor een supervrouw als jij teveel worden. Ik zou als tegengif adviseren om gemaskerd tegelijk de Story én The Lancet (da's daar wel ergens te vinden) te lezen. Ghostbustergewijs die bacterie een oplawaai verkopen, kan ook.
Ten aanval !
Koen en Co

Annick Nelles zei

dag Greet,
voor ons was het gisteren hoogdag want wij mochten je komen bezoeken en ik moet bekennen met een klein hartje. Maar ik ben zo blij dat we je gezien hebben en dat het al veeeeel beter met je gaat. Bedankt Luc en Ria dat we mee mochten, het heeft deugd gedaan. Nu nog op naar de volgende ingreep maar die gaat ook weer goed gaan dat weten we zeker. Greet is een taaie.
dikke knuffel aan iedereen
Annick en Philippe

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hoi Greet,
Ik ben zo blij dat het steeds beter met je gaat. Ik wordt er oprecht vrolijk van als ik lees wat je allemaal eet. Dat je kan lezen, ook al is het dan in de flair :-) , ...
Ik blijf voor je duimen.

En laat de zomer maar snel komen, zon kunnen we allemaal gebruiken.

Liefs,
Bart (vakantieverantwoordelijke van Koning Kevin vzw)