maandag 9 februari 2009

dag 137


Het regent, vies weer, en dat heeft zijn weerslag op Greet.
Hoofdpijn, en andere pijnen, links en rechts, die haar iedere zin ontnemen. Zin om vooruit te gaan, zin om te glimlachen op een grapje, zin om naar een verhaal te luisteren, het is nu allemaal te veel. Morgen gaat het hard regenen en stormen, ze gaat dus moeilijke tijden tegemoet. Ik stel mij voor dat daar in dat hoofdje ook allerlei drukgebieden met elkaar in de clinch gaan. Vanmiddag kon Yannick ook al niet veel tegen de bui uitrichten. We gaan dus geduldig moeten wachten op beter weer.

3 opmerkingen:

Rozemarijn zei

Lieve Greet,
Ik ken het gevoel, ik vind dat weer ook echt verschrrrrrrrikkelijk!
Wat mij een beetje helpt, is mijn ogen dichtdoen, en luisteren naar de regen, dat is zo'n mooi geluid!
En anders, wees dan maar een beetje somber, dat mag ook wel eens!
Ik zal morgen vanop de lemmensberg wat zonnestralen naar je doorsturen, en veel aan je denken!
Dikke kus
xxx

Het grote boek van Florien zei

Amai dat is percies een foto van lang geleden :) maar wel een mooie!
Eerlijk gezegd hou ik van de winter, maar dat is vooral fijn als het lekker wit gesneeuwd heeft en... als er warme zonnestralen op je gezicht staan. Ik duim voor zonnestralen greet, want we weten allemaal dat je daar echt veel kracht uit haalt. En als Rozemarijn duimt, en ik duim, en wie weet wie nog allemaal? Dan zal het weer snel keren, en al de rest hopelijk ook... zoen

tijdtussendoor zei

Als ik kon stuurde ik de zon...;)