maandag 17 november 2008

Dag 53



Op de kamer van Greet hangt een heel mooie foto van haar die Josep heeft opgestuurd zodat wij, en ook de mensen die haar verzorgen toch haar glimlach kunnen zien telkens we de kamer binnenkomen. De verpleger die vanmiddag bij haar was zei over die foto: "Dat is waar we naartoe werken. Het zal nog wel even duren, maar zo moet ze terug worden."

Het bad schijnt weer in orde te zijn, dus vanaf vandaag begint weer het dagelijkse ritueel. Volgens diezelfde verpleger zien haar wonden er ook stilaan een beetje beter uit. Het lijkt er dus op dat we weer op de goede weg zijn.

3 opmerkingen:

Laura zei

Greet,
Ik moet spontaan lachen als ik naar je "foto van de dag" kijk. Meid, volhouden daar, morgen heb ik les in Gasthuisberg en ga je de vibes voelen zenne!! Ik stuur ze met een megapowerbooster naar je toe!

Kus
Laura

Loree zei

Go greet, go greet!

Lies zei

ik besef net dat ik al meer dan 50 dagen deze blog volg en nog niets heb gepost. en toch denk ik veel aan jullie.

greet, je doet dat goed. ik denk dat die dokter gelijk heeft. dat je terug die greet kan worden van op de vele prachtige foto's!

ouders en zus, jullie dan dat ook schitterend. wat jullie doen is heldenwerk: er zo hard zijn voor greet en dmv deze blog ook voor iedereen die bezorgd is om haar.
vele pluimen op jullie hoed!

de kaars blijft branden voor greet!

veel liefs
lies
(iemand van koning kevin)