maandag 3 november 2008

Dag 39


20u30:
Dag wereld,
Vermits je zitten te wachten op nieuws, ziehier. Greet is vandaag weer heelhuids uit de operatiekamer gekomen. Ik weet het. Heelhuids is een ongepaste uitdrukking in dit verband (shit), maar anderzijds, een beetje galgenhumor houdt een mens op de been (alweer fout).
Desondanks is het niet helemaal verkeerd want Greet heeft weer een stukje (kunst)huid bijgekregen, op haar ander been deze keer. De hele operatie is deze keer nog vlotter verlopen dan de vorige keer, sneller, met minder bloedverlies, met minder warmte verlies (de vorige keren durfde ze al eens met een lichaamstemperatuur van 35 graden of minder naar haar kamer terugkeren).

6 opmerkingen:

Unknown zei

beste greet en lieve ouders,


Ik wens je wat licht
in momenten van zorgen,
ik wens je wat hoop en wat uitzicht op morgen.
Ik wens je wat warmte in kil-grijze dagen,
ik wens je een antwoord bij twijfels en vragen.
Ik wens je wat zachtheid als woorden hard zijn,wat vreugde en vrede als gedachten te zwart zijn.
Ik wens je wat rust te midden van je werk,ik wens je wat stilte ,het make je sterk.
Ik wens je een hand die je verder geleidt,een stralende glimlach die je vrienden verblijdt.
Ik wens je een plaats om bij regen te schuilen,ik wens je een mens die niet schrikt van je huilen.
Ik wens je een bloem om je dagen te kleuren en een vriendelijk gebaar omweer bij te fleuren.


meer woorden zijn er niet nodig om jullie sterkte te wensen

anne

Annelies B zei

Super!!

trui zei

het dagelijkse weblogbezoek blijf ik spannend vinden ... maar deze keer was die spanning wel vlug doorbroken - zo'n vleugje 'zwarte' humor toont toch vooral jullie mentale kracht! misschien klinkt het paradoxaal, maar ik denk dat jullie via deze blog voor heel wat mensen een steun zijn, gewoon al door te laten zien wat ouders en hun kinderen voor elkaar kunnen betekenen: er gewoon zijn, wachten en vertrouwen, elkaar nooit loslaten

Tom zei

Lieve Greet

Al 40 dagen lig je daar te slapen.
Geen besef van tijd, geen besef van wat er rond je gebeurt.
De wereld stopt echter niet met draaien, dus we hopen dat je de draad weer snel kan oppikken en dat je die verloren tijd met veel plezier en levensvreugde weer kan inhalen.
Hoe je sterk en laat je niet kennen !

Tom

Harry zei

Lieve Greet en moedige ouders,

ik kende jullie helemaal niet. Via een vriendin kwam ik op deze blog terecht en het raakte me zo intens -misschien wel omdat ik ook een dochter van die leeftijd heb- dat ik hier geregeld eens kom kijken hoe Greet evolueert. Zo ken ik jullie nu al wel een beetje. Ik geloof in geen God of religie, maar als zoveel mensen meevoelen en hopen, kan dat alleen maar helpen.

Ik wens jullie veel sterkte,

Harry

Harry zei

Lieve Greet en moedige ouders,

ik kende jullie helemaal niet. Via een vriendin kwam ik op deze blog terecht en het raakte me zo intens -misschien wel omdat ik ook een dochter van die leeftijd heb- dat ik hier geregeld eens kom kijken hoe Greet evolueert. Zo ken ik jullie nu al wel een beetje. Ik geloof in geen God of religie, maar als zoveel mensen meevoelen en hopen, kan dat alleen maar helpen.

Ik wens jullie veel sterkte,

Harry