woensdag 25 maart 2009

Dag 181

Opnieuw moeten we een tijd door, waarin er niet veel meer te doen valt dan afwachten. De resultaten van de laatste operatie zien er bevredigend uit, maar het duurt natuurlijk even voor alles weer volledig genezen is. Pas zodra dat achter de rug is, zijn we klaar voor een volgende stap.

Greets voornaamste taak op dit ogenblik bestaat eruit veel te eten, goed bij te komen en goed aan te sterken. Bij de laatste weging was er toch alweer 2,5 kg bij, dus ze is op de goede weg. Een tip voor wie ook een kilootje extra wil: ijsgekoelde banaan besmeerd met speculoospasta. En milkshake, milkshake, milkshake...

4 opmerkingen:

Veerle zei

Fijn dat Greet nu zoveel lekkers te eten krijgt en kilootjes aankomt!
We blijven ze in gedachten steunen en zijn altijd weer blij wat meer goed nieuws te vernemen. Morgen al 6 maand geleden dat het allemaal begon.... veel geduld wordt van jullie ouders, familie gevraagd en nu vooral van Greet heel veel moed om het allemaal op de beste manier te boven te komen.
Dank u voor de nieuwsgeving, liefste Ria!

Anoniem zei

Ik ben op een vreemde manier blij en niet blij omdat de verslaggevingsfrequentie vermindert: ik ben nieuwsgierig naar de status maar ik ben blij dat jullie toch een beetje lijken te ontspannen - en de situatie wat verbetert. Het wordt zo ongeveer eens tijd daarvoor, denk ik.

Is dat eigenlijk gelukt met de plattekaastaart?

tante els zei

Goed bezig Greet!
Maar haal af en toe toch maar wat straffe of rare toeren uit, zodat er weer iets te melden valt op de blog.
Ik (en de meeste blog-lezers, denk ik) heb last van ontwenningsverschijnselen nu er niet meer dagelijks geschreven wordt.
Al ben ik blij dat Ria nu wat meer tijd bij jou kan doorbrengen, in plaats van aan de computer.
Tot gauw!

Tom zei

Geen nieuws goed nieuws zeggen we dan !!!