woensdag 18 maart 2009

Dag 174



De laatste dagen heeft Greet weer veel pijn. Er lijkt iets aan de hand te zijn met haar bekken.Waarschijnlijk een verkeerde beweging tijdens de kine, waardoor er binnenin iets gekwetst is. Er zal dus zeker binnen niet al te lange tijd nog een operatie hiervoor nodig zijn. Maar eerst moeten alle wonden dicht zijn, en daarvoor volgt morgen (hopelijk) de laatste grote stap, de laatste grote huidtransplantatie.
Duimen maar dat alles weer goed verloopt en dat ze er dan inderdaad voor een hele tijd van verlost is.

2 opmerkingen:

Annelies B zei

Hoi Greet (en de rest van de familie),
ik duim hier vanachter mijn pc nog altijd even hard als in't begin. Ik denk dat ze een beetje scheef zijn beginnen groeien daardoor... Ik wou even zeggen dat ik mijn best ga doen om in de paasvakantie eens langs te komen. Ik ben nogal bezig geweest met mijn thesis enzovoort, daarmee dat het misschien een beetje lang duurde.

Groetjes en een dikke Zoen,
Annelies

Taco zei

Linda foto!