vrijdag 6 maart 2009

Dag 162

Wat een emoties een enkel kabeltje al niet kan teweeg brengen. Dat ene kabeltje dat erbij is gekomen, heeft meer reacties losgemaakt dan al de buisjes, draadjes en kabeltjes die al verdwenen zijn. Maar ja, het is dan ook het enige kabeltje dat over de hele wereld voelbaar is.

Maar ondertussen werken ook de dokters verder. Vandaag stond er een kleine operatie aan de pols op het programma. Ik had verwacht dat deze al achter de rug zou zijn tegen het bezoekuur, maar dat is niet helemaal gelukt. Ik was nog maar net bezig met het wassen en ontsmetten van mijn handen als de operatieploeg toekwam. Ik mocht nog een kwartiertje binnen, en dan werd de kamer omgetoverd tot een operatiekwartier, lag er overal steriel materiaal, en stond er minstens acht mensen rond haar bed. Zodra haar ogen wegdraaiden, heb ik me maar stilletjes uit de voeten gemaakt.

1 opmerking:

Helena zei

allee greet

houden dienen 11de vinger..
ge weet ni hoeveel truks da ge daar mee kunt doen en dus ook gemaan veel cash mee kunt verdienen..!!

Helena