dinsdag 26 mei 2009

Dag 243

Het kan niet alle dagen feest zijn,natuurlijk. Gisteren ging het uitstapje niet naar buiten, maar naar het chirurgisch dagcentrum, dus dat was iets minder leuk. Het gaatje waarlangs Greet zo lang aangesloten geweest is op de beademingsapparatuur wilde maar niet vanzelf toegroeien, en daarom is het nu operatief, maar wel voorgoed gesloten. Het goede nieuws is dat daardoor het litteken dat ze eraan over houdt een heel stuk kleiner zal zijn. En op een plek die zo goed zichtbaar is, is dat toch ook niet onbelangrijk.

Alles is vlot verlopen, en ze kan nu praten zonder voortdurend het gaatje te moeten dichthouden. Bovendien is ze nu ook verlost van de plakker op haar keel, die eruit zag als een blauwe badstop. Dat was echt geen zicht.

4 opmerkingen:

Harry zei

Misschien geen feest, in vergelijking met het uitstapje naar buiten, maar toch weeral een stap vooruit. Wij geraken maar niet tot daar hé, maar volgen wel alles op de voet en duimen elke dag mee, hoor.

Annelies B zei

Yes! Ik kan mij weinig voorstellen bij de 'badstop' maar geloof jullie op jullie woord...

Wel handig, klinkt Greet niet meer zo 'luchtig' de volgende keer! =)

Groetjes!!

marina zei

greet, hopelijk ben je al weer wat hersteld van je laatste operatie .... in ieder geval het moment dat je daar buiten stond met je zusje is gewoon prachtig. Jullie genoten er zoveel van. Ik zag het van hieruit.... ik hoop op het zonnetje dat je dat snel kan overdoen en ik heb gehoord dat je eindelijk luna hebt gezien. Ze is zo lief hé
dikke knuffel
marina

marina zei

greet, hier zijn reeds de eerste zonnestraaltjes. Hopelijk raken ze tot in leuven en kan je nog eens genieten van een uitstapje. ik was verkeerd met de naam van kaatje haar hond. sorry.
lieve groetjes van marina