maandag 18 mei 2009

Dag 235


De operatie van vandaag is weer goed verlopen. Greet had een doorligwonde op haar onderrug, en die is nu toegemaakt. Toen we rond zes uur bij haar kwamen, was ze wakker genoeg om grapjes te maken, maar nog niet wakker genoeg om haar ogen open te doen. Het lukte dus wel om een praatje te slaan, maar een beetje vreemd voelt dat wel. De operatie zelf is vlot gegaan, maar nu moet ze door een periode waarop ze niet plat op haar rug mag liggen. Dat zou dus nog een beetje moeilijk kunnen worden.

We hopen dat dit nu echt de laatste operatie in die aard is geweest. Vrijdag volgt er wel nog een ingreep aan haar keel, want ook die wil niet vanzelf dichtgaan. Eens dat achter de rug is , zal ze pas echt weer volop kunnen gaan babbelen.

3 opmerkingen:

Tom zei

Don't give up hope, even when you're down !!!
Just smile, instead of making a frown.
Joie de vivre !
Carpe diem !

Volhouden Greet, je komt er zeker door.

Stefanie zei

Al enkele maanden volg ik de avonturen van Greet. Via een poster op kot ben ik op de blog geraakt. Waarom reageer ik nu pas? Ik en mijn vriendin zijn zelf aangereden door een auto maandagavond, en hebben even tijd doorgebracht op Gasthuisberg, maar we mochten dezelfde avond al weer naar huis, we hebben heel wat meer geluk gehad dus.
Het deed me wel aan jullie denken. De moed van Greet, haar familie en iedereen rond haar is echt geweldig! Proficiat allemaal. Greet, je bent omringd door zoveel fijne mensen, en je doet het zelf zo ongelooflijk goed, doe zo verder!

Rozemarijn zei

Succes morgen, Greetje.
De laatste voor een hele tijd, hoop ik!
We duimen voor je xxx