zaterdag 23 mei 2009

Dag 240

Een heel speciale dag voor Greet vandaag. Voor het eerst sinds vele maanden mocht ze even BUITEN!

Omwille van het mooie weer van vandaag hadden te verpleegsters besloten dat het tijd was voor een uitstapje. Dus werden er een paar extra dekens op haar bed gelegd, alle buisjes en kabeltjes die even niet noodzakelijk waren losgemaakt, en dan kon haar bed naar buiten gerold worden. Met de grote lift naar beneden, door de spoedafdeling, tussen de ambulances door, en dan een hobbelwegje op tot aan de vijver. En dan een half uurtje genieten van de zon, de eendjes, de bloemen en de buitenlucht. Feest!

5 opmerkingen:

Tom zei

Wow, super !!!
Dat is goed nieuws :-)

Weer een goede opkikker voor het moraal.

Freelance fotograaf Jürgen Doom zei

Fantastisch, fantastisch, fantastisch!

marina zei

Lieve greetje,
dat vind ik nu prachtig si dat je ff buiten mocht. Hopelijk blijft het zonneke schijnen en worden die uitstapjes langer. Het moet wel een zalig maar raar gevoel voor je zijn geweest hé. het zonnetje op je snoetje en al die buitengeluiden. Ik hoop zo dat je ervan genoten hebt.
Lieve knuffel
marina ( je weet wel hé van ons siscatje)

Rozemarijn zei

Ik had me iets totaal anders voorgesteld bij het woordje rehab tot nu toe, maar ik geloof dat ik hier maar weer heel blij mee ga zijn! En dan die buitenlucht, dat moet je longen, en al de rest zo'n goed hebben gedaan.
En voor morgen: mijn duimen zijn getraind, dus ik zal weer klaarzitten!
Go Greet!
xxx

Annelies B zei

Go Greet!

En de ziekenhuismensen natuurlijk.

En lang leve verrolbare bedden!

Groetjes!!