dinsdag 2 februari 2010

Ronde tafel

Vandaag was nóg een spannendere dag! Het was namelijk nog eens tijd voor een ronde tafel. Dat is een kleine vergadering met de therapeuten, dokter, verpleging en iedereen die hier iets met mij te maken heeft. Om alle dingen eens op een rijtje te zetten.
En nadat we eens overlopen hadden welke geweldige vooruitgangen ik gemaakt had, kwam het allerleukste nieuws: Ik mag bijna naar huis!!!
26 februari is het zo ver! Hoera!
Ik moet thuis natuurlijk blijven kine volgen en blijven oefenen, want ik ben er nog lang niet. Maar het heeft lang genoeg geduurd, een tijdje thuis zijn gaat me reuzegoed doen!
Nog drieënhalve week.
hoera.

13 opmerkingen:

Unknown zei

Zo'n I Like-knop zoals op Facebook zou nu toch wel zéér handig zijn. :)

Rozemarijn zei

Wauw, Greet, super! Wie had dat een jaar geleden kunnen denken?! Nu ja, hoe kan het ook anders, met zo'n madam als jij

Het grote boek van Florien zei

Like like like! Hoera Greet! Ik heb je al een jaar niet meer gezien, maar vergeet niet dat ik nog steeds heel hard voor je duim! Gaan!

Veerle zei

Dat is echt heel fijn nieuws, Greet. Ik denk dat je nog grote stappen vooruit zult maken, éénmaal thuis want niets zo goed dan thuis voor de moraal!Ik heb aan mijn zus gevraagd van mij de Flair nr 8 te kopen in Antwerpen want hier in Aarlen kan ik die niet vinden.
Ik kijk er naar uit over jou te lezen en de foto's te zien.
Groetjes uit Aarlen

Linda zei

Proficiat Greet!!!

Unknown zei

Dat is fantastisch nieuws, Greet! Proficiat, na die lange weg die je hebt afgelegd, is dit de kers op de taart. Maak maar een lekkere taart (met kersen?) als je weer thuis bent :) Geniet ervan!

tante els zei

Ik zit hier op't werk (stiekem) je blog te lezen, dus ik moet me even inhouden om niet luidop te gaan juichen.
Na al die andere straffe-madammen-dingen die jij al gedaan hebt blijf je ons verrassen en verbazen.
Ik ben zo blij! Voor jou uiteraard, maar ook voor je gezin.Eindelijk kunnen zij ook even op adem komen.
Wanneer geven jullie dat feest om dit te vieren?

Freelance fotograaf Jürgen Doom zei

Fantastisch meid! Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

Kleejo zei

Oh, lekker naar huis, dat zal genieten zijn : )

marina zei

niet te geloven .......Greet de superster !!!!!!!!!!!! komt naar huis. Genieten hé lieve schat, met iedereen rondom je !!!! Ik zag vandaag je zusje.... ze straalde gewoon !!!!
lieve knuffel van marina

Laura zei

Greetje!!

Ik ben zo zo maar echt zo blij voor jullie allemaal, hoe heb je het toch allemaal gedaan...

Ongelooflijk prachtig!!

Volle kracht voorwaarts mie x

Annick Nelles zei

geweldig nieuws Greet, wij zijn zo blij voor jou en mama en papa (en de rest ook natuurlijk. Je zegt maar wanneer we er ene moeten op komen klinken....
tante Annick

Unknown zei

Super nieuws!!