woensdag 24 februari 2010

met Flair.


Vanaf nu ben ik een klein beetje een BV. Rond de middag ging ik vragen aan de balie op ze de nieuwe flair al hadden, waarop de balie-mevrouw vroeg: "aah, ben jij dat die daar in staat?". hihi.
En ook in gasthuisberg liep de verpleging al rond met een kopietje.
Ik vond het in ieder geval wel een leuk artikel.
Ondertussen kan ik hier verder aftellen...mijn laatste dagen in pellenberg. Mijn kamer wordt leger en leger. We zijn de laatste onderzoekjes aan het doen, kinesisten aan het zoeken, afscheid aan het nemen. Zelfs de priester is al langs geweest :). Tijd dat ik naar huis kom!

13 opmerkingen:

Rozemarijn zei

Greet in de Flair.
Greet bijna naar huis.
Greet is super!

Veerle zei

Mijn zus heeft voor mij de Flair gekocht in Antwerpen en hem naar hier in Aarlen opgestuurd en nu heb ik het artikel gelezen. En de leuke foto van jou, rechtop, gezien, met je laarsjes aan! Je mama had zo'n schrik gehad in het begin toen er sprake was van amputatie, omdat ze wist dat je zo graag laarsjes droeg..... dat vergeet ik nooit. Wel Greet, ik wens je in ieder geval veel geluk in je verdere leven en nogmaals ik ben blij dat ik je leren kennen heb langs deze blog. Prettige thuiskomst!
Veerle in Aarlen

Gwenny zei

Beste Greet,

Wat 'n afloop, wat 'n artikel in Flair.

FAN-TAS-TISCH!!

Groetjes,
Gwenny

tante els zei

Weet je wat ik zo sterk van je vind, Greet? Dat jij geen rancune voelt. Dat je zelfs niet hoeft te vergeven, want je neemt niemand iets kwalijk.

De extra aandacht die je krijgt met dit artikel heb je dubbel en dik verdient.
Greet zoals ze is: vrolijk, optimistisch, positief.

Straffe madam!

Loree zei

maw, greet jij bent nu zelfs bekend bij mijn vriendenkring (allemaal flairlezers) :D een BH ben je dus al :D

x

Kleejo zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kleejo zei

Heei Greet, ik ben ook nog geregeld verbaasd en bewonderend en 'kan ik nog wat van leren', mee met wat je tante Els schrijft, als ik jou zo zie/lees. Leuk artikel!

geertrui en hans zei

Zelfs IK heb de Flair gekocht (imagine !)
groetseltjes en proficiat voor alles
Geertrui

Het grote boek van Florien zei

Geniet met volle teugen van je eindelijk-thuis-zijn Greet! Ik ben alvast trots op je en ben er zeker van dat veeeel mensen dat met mij zijn! X

Unknown zei

Ik las net het artikel in Flair en het geeft me nogmaals doen beseffen wat voor een sterke madam ge wel zijt. Echt chapeau meisje, je bent een voorbeeld! Geniet van het thuis-zijn! Dikke zoenen, Anne

Erik zei

Voor een straffe en moedige meid: ik ben niet zo sterk in woorden. Daarom krijg je van mij een mooie liedjestekst kado van Bob Dylan. Geniet van je thuiskomst!
Rainmaker-groeten van Erik

May God bless and keep you always
May your wishes all come true
May you always do for others
And let others do for you
May you build a ladder to the stars
And climb on every rung
May you stay forever young
Forever young, forever young
May you stay forever young.

May you grow up to be righteous
May you grow up to be true
May you always know the truth
And see the lights surrounding you
May you always be courageous
Stand upright and be strong
May you stay forever young
Forever young, forever young
May you stay forever young.

May your hands always be busy
May your feet always be swift
May you have a strong foundation
When the winds of changes shift
May your heart always be joyful
And may your song always be sung
May you stay forever young
Forever young, forever young
May you stay forever young.

Unknown zei

greet,
ik heb jouw artikel gelezen in "de flair" van mijn vrouw.
Het deed me deugd dit te lezen...
Als brandweerman was ik die avond van wacht in de kazerne van leuven, ik was van dienst als ambulancier de avond dat jij je ongeval had, samen met mijn collega was ik als eerste hulpverlener op de plaats van het ongeval.
Het was een interventie die ons lang is bijgebleven en we hebben er nog regelmatig over gepraat.
ik had er geen goed gevoel bij, ik ben blij dat dit onterecht was en dat je nu stilaan weer een "normaal" leven kan opbouwen.
Veel sterkte

KatrienA3 zei

Greet,
ik heb in 2008 (4/11) ook een ongeluk gehad. Ik, stond stil met de fiets, ben gegrepen door een auto. Ik heb 38 dagen in coma gelegen, vervolgens nog zo'n 5 maanden in een revalidatiekliniek, nog een paar maanden polyvalent en nu nog 3 keer per week kine. Alles opnieuw leren, elke dag je best moeten doen ... ik kan me goed inbeelden hoe moeilijk het is.
Maar je artikel in Flair heb ik met een goed gevoel gelezen. Je bent heel goed bezig! Volhouden!
groeten Katrien