woensdag 17 februari 2010

Ikea en andere avonturen.

Twee weken geleden kwam Inox-man aangevlogen en installeerde een knallende nieuwe trapleuning bij ons thuis. Zodat ik ook op een veilige manier boven kan geraken. En zo kon ik -eindelijk- weer in mijn eigen bedje slapen (nuja, dat van Kaat). Met als gevolg... rugpijn! Mijn bekken kon dat minimatrasje niet goed aan... wat ons weer leidde naar het volgende avontuur:
Op naar Ikea: matrassen testen, op- en neergaande lattenbodems kopen en vooral mijn nieuwe bed krijgen! (met dank aan mijn lieve vriendinnentjes) En uiteraard nog een heleboel andere leuke dingetjes, je weet hoe dat gaat, in ikea...
Dus nu slaap ik eindelijk záálig in mijn nieuw bedje, en is mijn kamer bijna klaar voor mijn thuiskomst!

Vandaag zouden we met de ergo naar de markt gaan. Maar omdat er geen andere kandidaten waren, vond mijn ergotherapeute dat het tijd was voor de volgende stap in het mobiel-zijn:
het openbaar vervoer!
Dus namen we de bus richting Leuven, voor een namiddagje shoppen. Óp krukken natuurlijk, wat meteen een goede oefening was. pfft... en dan willen ze me sport aanpraten. Als winkelen ook kan, dan weet ik het wel...

5 opmerkingen:

Loree zei

woow, prachtig nieuw bed!! past helemaal bij jou :) x

tante els zei

Ja natuurlijk, een prinsessenbed. Dat hadden we kunnen weten.

Er was nochthans niets mis met het bed van kaat. Je had gewoon de erwt vanonder de matras moeten halen!

Maar ik snap het wel: als ik mocht kiezen tussen een nieuw bed en een platte erwt zou ik het ook wel weten.

marina zei

hhhhmmmmm greet je niewe bed.... meisje ik ga je iets toevertrouwen... ik heb juist hetzelfde maar dan breder want mijn hondjes moeten ook plaats hebben :). Het bed is zalig meisje. Geniet ervan. Lieve knuffel en doe zo voort xxx marina

Laura zei

Weet je dat ik al drie jaar dat bed wil?? Ik moet noodgedwongen de slaaphoek in Ikea vermijden omdat ik anders helemaal wegkwijn bij het zien van dat heerrrrrlijke bed...
Geweldig Greet!
En pas op voor dat je byceps niet ontploft van al dat kruk - sporten!

Maar hoe fantastisch om je zo vooruit te zien peren...

Volhouden he!!

Dikke zoen

mama creten zei

Greet thuis en Liesbeth terug dat zal spetteren.
Aan de hele familie succes gewenst.