zondag 22 november 2009

Ondertussen in Pellenberg...

...gaat alles de goede kant op.
Nu ik eindelijk recht sta op mijn twee voeten, krijgen ze me niet meer klein! Het gaat hier supervlot. Ik kan intussen al met krukken lopen. Nog een beetje wankel, maar het begint te gaan. En trappen lopen begint ook al te vlotten...geweldig. Vanaf nu is het dus vooral conditie kweken: handbiken , afstanden stappen (van de ene kant van het ziekenhuis naar de andere), trappen lopen... allemaal best vermoeiend, maar zo leuk dat het allemaal kan.

Er is ook minder goed nieuws, Emilie, het derde meisje van het ongeval van vorige week, heeft de strijd verloren. Jammer genoeg krijgt niet iedereen een nieuwe kans.... Het bewijst nog maar eens dat er dringend iets moet veranderen!Een beetje mijn plan trekken vanuit de rolstoel:
koken met een spiegel!

8 opmerkingen:

Veerle zei

Flink, Greet! Je ziet er schitterend uit en volgens mij ben je een echte keukenprinses!

Helena zei

amaj en ge ziet er goed uit ook!

Tomasz zei

En weet ge wat nog het allemaal nog geweldiger maakt?
Ge ziet er verdorie geweldig uit!

Kleejo zei

Awel Greet, ik wou net hetzelfde zeggen : ) Fijn dat alles zo goed gaat met jou!

Annelies B zei

Slim gevonden...had ik nooit aan gedacht! :p

Elise Flair zei

Hoi Greet!

Ik ben Elise, redactrice bij Flair en volg je blog al een paar maanden. Ik ben heel blij dat het ondertussen beter met je gaat en vind je fighting spirit ongelofelijk straf.
Daarom vroeg ik me af of jij niet eens in Flair wil komen met je verhaal? We willen er een hoopvol, sterk interview van maken.

Wat denk je? Stuur je me een mailtje?
e.vanhecke@flair.be

Heel veel groetjes, en hou je goed!
Elise

Oma zei

Doen Greet! Je weet toch dat we allemaal fier op je zijn. De buitenwereld mag dat weten. Als daar dan nog een pleidooi bijkomt voor veiliger fietspaden... waarom niet? Oma

Loree zei

mijn nicht in de flair.. hoe cool.. en ga je het doen of .. ??

k vind het prachtig :D

x