donderdag 10 december 2009

Sinterklaas

joepie de sint is geweest!
Niet alleen hier in het ziekenhuis maar ook thuis. En wat is een beter moment om thuis te blijven slapen dan de nacht dat je je schoentje moet zetten? En geslapen heb ik, als een roosje, ik heb zelfs sinterklaas niet horen binnenkomen. Alles is dus goed verlopen, en vanaf nu mag ik van vrijdagavond naar huis, joepie.

Nu dat ik in de weekends thuis ben, kan ik stilaan meer "normale" dingen gaan doen: winkelen, iets gaan drinken, bij vrienden op bezoek... mijn leven is nog lang niet zoals voordien, en dat zal nog wel een tijdje zo blijven. Maar het is wel leuk dat ik af en toe kan doen alsof.



4 opmerkingen:

Unknown zei

Yes, met de feestdagen gaat je stoel niet meer leeg zijn. Had ik ergens voorspeld denk ik.

Groeten van de meelevende bloedgever die eens een veel te lange mail stuurde.

Rozemarijn zei

over een gelukzalige glimlach gesproken... :D

Veerle zei

Geniet tenvolle van je weekends thuis, lieve Greet! Ik ben blij voor jou!

ZEBRA zei

Dag Greet,

Een tijdje geleden verscheen er een artikel van jou in het Nieuwsblad. Via die weg heb ik je blog gevonden. Maar misschien moet ik mij even voorstellen, want ik kom wat met de deur in huis vallen.

Ik ben jongerenmedewerker bij vzw ZEBRA. ZEBRA is een organisatie die optreedt als bondgenoot van jonge verkeersslachtoffers. Meer info kan je vinden op www.zebraweb.be. Ons aanbod naar jongeren toe is nog niet zo heel groot, we werken eraan. Waar we momenteel hard aan gewerkt hebben is onze netlogpagina. Hier verzamelen we getuigenissen, dagboekverhalen, gedichten, video's van jongeren die geconfronteerd werden met een verkeersongeval. Hier is de link

http://nl.netlog.com/zebra

Op die manier hopen we dat jongeren steun bij elkaar vinden en andere jongeren wat meer te weten komen over de gevolgen van verkeersongevallen. Deze netlogpagina wordt erg goed bewaakt. we tolereren geen junk! Erg streng zijn we daarin.

Het zou leuk zijn moesten onze lezers ook hun weg vinden naar uw Blog omdat je zo uitvoerig over alles wat je meemaakt schrijft. Mijn vraag is dus of we een aantal fragmenten van uw Blog (steeds in onderling overleg met jou) op onze netlogpagina mogen zetten waarbij we verwijzen naar uw blog. Maar als je wil kan je ook nieuwe verhalen op onze blog kwijt.

Kan je gewoon even laten weten wat je ervan vindt. Je kan mij bereiken op marjan.verhavert@zebraweb.be of tel: 03/205.74.40 Ik ben er gewoon van overtuigd dat heel wat jonge verkeersslachtoffers steun kunnen vinden in uw verhaal/ervaring/beleving/tocht. Ik hoop dan ook dat ze de weg naar jou kunnen vinden.

Groetjes,

Marjan

P.S. Heb je ook een mailadres? Zo kan ik alles nog wat beter uitleggen.