donderdag 1 oktober 2009

Weer een stapje.

Het is hier de laatste tijd best moeilijk, een zwaar programma, slapeloze nachten, te veel om over na te denken... opgeven kan niet maar het is echt hard doorbijten om verder te gaan. Alle dagen zijn hier zo hetzelfde dat het moeilijk wordt nog iets leuks te vinden.
Maar we moeten verder, al is het zonder al te veel goesting. Ik kan hier niet altijd blijven liggen.
De volgende stap in het mobiliteitsplan is zelf in en uit mijn rolstoel kunnen klauteren. Maar dan moet ik natuurlijk rechtop kunnen zitten zonder steun un mijn rug. En ik dacht dat ik dat echt nog niet kon. Ik had er eerlijk gezegd een beetje schrik voor, omdat ik een deel van mijn buik- en rugspieren kwijt ben geraakt. Maar wonder boven wonder, gisteren bij de kine moest ik recht gaan zitten op de rand van mijn bed met een grote bal achter mijn rug. En toen leunde ik vooruit.... en zat ik plots helemaal recht. Uit mezelf. wow.

7 opmerkingen:

Rozemarijn zei

Super goed gedaan!!

Ik kan het me niet inbeelden hoe het moet zijn voor jou, werken en proberen, elke dag opnieuw, en dat al een jaar lang, maar je doet dat ongelooflijk, echt waar.
Zorg er gewoon voor dat je je levenslust en lach niet kwijtraakt door al dat oefenen!
ksss

Linda zei

wow inderdaad

Unknown zei

Je bent een echte super-meid. Hopelijk blijf je uit al die stappen die je vooruit gaat, de moed vinden om door te bijten. wij blijven alvast duimen en denken nog veel aan jou! Dikke aanmoedigingsknuffel!!
Lucy, Johan, Rik en Leen

Het grote boek van Florien zei

Lieve Greet, blijven gaan, makkelijker gezegd dan gedaan zeker? Sorry dat ik het al zo vaak gezegd heb dan :) Binnenkort kunnen we misschien terug rondsluipen op het HHH, als een soort reunie van carrotten?

Loree zei

Hoe hard het ook is, blijven gaan!! We komen zo snel mogelijk jouw dagen doorbreken met wat lawaai!!! keep on going

marina zei

dag Greetje,
flinke madam ben jij toch! Telkens weer bergen verzetten, is je grote kunst. Je bent een ' wonder ' van een Greet. Ik denk veel aan jou.
Lieve knuffel van Marina van siscatje xxxxxxxxxxxxx
ps: ook een knuffeltje aan je lieve zusje

Anke zei

Lieve Greet,

Ik probeer het me in te beelden hoe het voor jou moet zijn en begin te snappen dat je't beu wordt en het niet makkelijk is om het leuke erin te vinden...
Toch is het nog niet vaak erg makkelijk geweest voor jou, hopelijk vind je ook nu diezelfde moed, energie, motivatie en doorzettingsvermogen om met een glimlach weer verder te gaan.
Veel moed!

Kus,
anke