donderdag 22 oktober 2009

stappen stappen stappen.

Nu ik tussen de baren kan stappen, is het oefenen heel wat gemakkelijker geworden. Geen gedoe met katrollen meer, maar hup - tussen twee oefeningen door- een rondje wandelen. En zoveel oefenen heeft zeker wel effect. En zo is er ook op andere vlakken vooruitgang.
Mijn linkerknie plooide tot nu toe niet zo goed dus had ik een speciale beensteun nodig in mijn rolstoel. Maar door er goed op te werken plooit hij al net genoeg om met mijn hiel op een gewone voetsteun te staan. Dus passen alle stukjes van mijn rolstoel eindelijk bij elkaar, en dat maakt alles wat gemakkelijk.
Vandaag bij het wandelen bedachten we: hmmm dit gaat eigenlijk bijzonder goed. Waarom proberen we eens niet een rollator! En dat ging!
Voor de kine-leken, een rollator is een soort karretjes met remmen en een mandje en een plankje om even op uit te rusten als je moe bent. Ideaal shopmateriaal dus. Prachtig.
Hoe langer hoe meer vooruitgang dus.
En dat moeten we vieren, en wat is een betere dag dan...mijn verjaardag!
Jaja zaterdag is het zover... ik word in een klap 22 én 23! Want vorig jaar sliep ik dus dat telt niet, ahja!~
Feest, dus!

12 opmerkingen:

Lies zei

Alvast proficiat met je twee- en drieëntwintigste verjaardag!
(nèh, en ben daarmee meteen ontlurkt. Ik volg deze blog al van ergens in november vorig jaar en ben blij dat het steeds beter met je gaat. Way to go, Greet!)

geertrui en hans zei

22 en 23!! dat is pas 'in de fleur van uw leven'.
Geniet van je verjaardag. Een dikke proficiat alvast.

De Daltons... euh, De Valvekensen

Oma zei

Twee keer verjaren in één keer. Wil dat zeggen dat je ook twee cadeautjes verwacht?

Rozemarijn zei

Ziet ze gaan, ziet ze gaan! (Met haar basketsloefkes aan?)

En... alvast een gelukkige dubbele verjaardag! Wat een feest wordt dat...

Unknown zei

Greet,
Heel gelukkige verjaardagen! Ik bewonder je. Echt waar, jouw levenskracht is fantastisch. Gaan, Greet, gaan (en lach en zing en kook en fotografeer en geniet, enz.)

Heel veel liefs
en vrolijke groeten

Bart De Mey
(vroegere zomerman van Koning Kevin, werk ondertussen voor chiro :-)

Tiny zei

Een dikke dikke proficiat, zowel voor je 223ste verjaardag als voor al dat harde werken. De taart-in-alle-kleuren-van-de-regenboog die ik vorig jaar beloofd had komt eraan! Maak er een gretig feest van !!!
Dikke kusjes van ons allemaal en tot woensdag!

marina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marina zei

een gelukkige verjaardag voor HET wondermeisje!!!!!!!!!!!
dikke knuffel van Marina van Siscatje

marleen zei

Dikke proficiat!!
Hiep hiep hoera!

Loree zei

Ook via deze weg: happy Birthday!!

xx

Daan zei

wohooow! spektakelgreet!
een dubbel en dikke verjaardagszoen!
en welkom in de club van de 23-jarigen..

jooee

Veerle zei

Ik vind die foto van jou rechtop fantastisch. Late maar gemeende verjaardagswensen.