donderdag 1 oktober 2009

Halloween

Op woensdag 28 oktober organiseert het re-integratieteam van Pellenberg een Halloweenfeest!
Er is een spooktocht met allerlei activiteiten, griezelige hapjes en een feestje achteraf, dit alles op het prachtige terrein rond het ziekenhuis van Pellenberg.
En uiteraard is heel het parcour toegankelijk voor rolstoelen, ahja!
Iedereen is welkom,zeker ook kinderen.
dus
28 oktober 2009
van 18 tot 20 uur!

als je wil komen geef een seintje aan: marco.oggianu@uz.leuven.be

Ik zal er zijn!

4 opmerkingen:

Ria zei

En vergeet niet te zeggen dat je voor taarten gaat zorgen!

Romanus zei

Beste Greet,
Ik vind het super dat je echt moedig bent en ook resultaten boekt.
Sedert Marcel De Prins op 16 oktober 2008 schreef dat er iets zeer ergs was gebeurd met een tof iemand zoals jij bleef ik stiekem meelezen en ik was samen met allen gelukkig als het weer beter ging..
Ik blijf meelezen en ik hoop je op een dag te mogen ontmoeten. Blijf moedig en groeten.. Romanus

Elien Gillaerts zei

Grekkie, ik probeer naar die meneer te sturen, maar er komt een failure antwoord terug. Is dat echt het email van de marco? Mmmm pumpkin-taarten, leve halloween! veel liefs

greet zei

oops emailadresfoutje
het is juist nu!!