zaterdag 30 januari 2010

Model-for-a-day

Omdat bij mijn artikeltje in de flair ook een mooie nieuwe foto hoort, stuurden ze vandaag hun fotograaf op me af! Gewoon bij ons in de tuin of de veranda zou een beetje saai geweest zijn, dus trokken Kaat en ik met de fotograaf naar het station van Leuven. Op het stationsplein deden we een heuse fotosessie, inclusief making-of. Ik haalde mijn beste modellenpose's boven. En zo was ik eventjes de ster van de dag!
Zoals eerder gezegd, het resultaat is te zien in nr. 8
Danku Flair.

5 opmerkingen:

Gwenny zei

Ow suuuuuuuuperrrr!!!
Kijk er al echt naar uit :-)

Rozemarijn zei

Haha, zalig!

Annelies B zei

Ik koop normaal nooit de Flair, ma de die ga'k toch halen... !! :D

Keep up the good work trouwens :D

Kisses

Lies zei

dag greet
ik las het artikel in flair. Echt mooi, je komt er echt uit als de sterke vrouw die je bent!
Super dat dit verschijnt, net voor je naar huis mag, alsof het een extra stimulans of beloning is.
groetjes
lies.

Lies zei

dag greet
ik las het artikel in flair. Echt mooi, je komt er echt uit als de sterke vrouw die je bent!
Super dat dit verschijnt, net voor je naar huis mag, alsof het een extra stimulans of beloning is.
groetjes
lies.