dinsdag 26 januari 2010

7 maand.

Al 7 maanden in Pellenberg. Het begint lang te worden. Maar gelukkig mag ik tussen al dat oefenen ook eens wat leuks doen. Shoppen bijvoorbeeld!
Met de ergo trokken we een dagje naar Ikea,
en met de oma, mama, zus en schoonbroer, ging ik een dagje solden doen in Wijnegem!
Heerlijk, om nog eens uitgebreid te kunnen winkelen!

Verder gaat alles hier zijn gangetje. Het revalideren gaat goed, dus we zijn bezig met de puntjes op de i te zetten: conditie kweken, buiten wandelen op moeilijk begaanbare paadjes, mijn knieƫn net ietsje meer buigen. Enzovoort. En het stappen zonder krukken gaat steeds beter. Beter dan ik had verwacht. En ik stap ook soms met een stok. Net als dr. House. Dus de zoektocht naar een hippe stok is bij deze geopend.
De Flair is intussen hier geweest, voor een exclusief interview. :) In Flair 8 komt het. Ik kijk er alvast naar uit.

6 opmerkingen:

Unknown zei

mooie wandelstokken
kunstige wandelstokken
wandelstokken op maat?

http://www.blijfactief.be/nl/getuigenis/16/ira-van-de-vondel-mooie-wandelstokken.html

Dit las ik onlangs en ik moest er nu meteen aan terugdenken! Wie weet is dat iets voor jou?

Oma zei

Wat dacht je van Nordic-walking-stokken?!! :)
Oma

Veerle zei

Ik ben blij weer wat van je te lezen, lieve Greet. En vooral blij dat je zo goed vooruitgang maakt. Een toffe foto van jou ook. Ik zou graag die Flair nr 8 kopen maar ik vrees dat ik die hier in Arlon niet ga kunnen kopen, zal het aan mijn zus in Leuven vragen van hem te kopen.

marina zei

je oma heeft gelijk greet, ik dacht ook aan zo'n hippe nordic stokken. Ik zie je al paraderen !!!!!!!!!! amaai toch , ni te doen met die flinke greet !!!!!!!!!!! kusjes van marina

Unknown zei

Hey Greet,

Leuk dagboekfragmentje!
Ik kom toch nog eens via deze weg aankloppen om te horen of jij het ziet zitten om nog een tweede stukje te schrijven op onze ZEBRA brandpage. Laat je iets weten op mijn mailadres.
Benieuwd ook naar je interview in flair.

vele groetjes,

ZEBRA

tante els zei

Flair heeft toch een grotere oplage voorzien in week 8?

Ik voorspel trouwens dat je binnen de kortste keren de grootste colectie wandelstokken van Vlaanderen zal hebben. Wedden?