vrijdag 18 december 2009


Ziezo, ik ben weer thuis.
wat hebben we deze week geleerd?
1. als je een jaar binnenzit is het buiten koud. De kerstmarkt en consoorten is bij nader inzien toch niks voor mij. Ik doe maar weer een winterslaap denk ik. haha.
2. als je je handen loslaat, stap je zonder steun. Kijk mama, zonder handen!! Het was nog een beetje wankel. Maar met een beetje oefening... stap ik binnenkort met twee, één, géén krukken meer.
3. als je ergens naartoe wil gaan met een rolstoel, zijn trapjes niet echt handig. Ik probeer tegenwoordig wat uitstapjes te maken, maar het is niet altijd even gemakkelijk om overal binnen te geraken. En als ik dan eenmaal binnen ben, moet ook de toilet bereikbaar zijn. En in Leuven is dat niet overal zo!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Toegankelijk toilet vind je in elke alma, in de unief gebouwen zoals op het 3de of 2de verdiep van het zoologisch instituut in de D.beriotstraat tegenover het park. eum... ik denk nog na ;-)
ladeuzeplein: de valk, in dat studentenresto 'het academisch kwartier'

Succes!

Veerle zei

Definitief thuis? Wat een mooi kerstgeschenk voor jou en voor allen die van je houden! Ik wens je ook een zalige kerst en al een gelukkig nieuwjaar!

Veerle

Unknown zei

Ook voor zij die wel buiten kwamen het voorbije jaar is het buiten koud zenne. Kerstmarkt is enkel en alleen fijn wanneer je een warme pannekoek in je handen hebt en de voeten in dikke warme botten steken (maar dat heb ik ni). Zonder handen=zot! De max! En, Zie u zitten in die zetel! Miljaar greet!

marina zei

lieve greet,
laat al het moeilijke van 2008 en 2009 nu achter je en onthou enkel wat je tot nu toe al hebt bereikt!!!
Ik wens je zoveel fijne lichtpuntjes met kerst en zoveel moed en hoop om van 2010 een fantastisch jaar te maken.
lieve knuffel van marina ( siscatje haar schoonmoemie)