woensdag 19 augustus 2009

Zonder kakmooi kunnen wij niet revalideren.

Ik moet nog wat leren bij het bloggen, zoals niet voorbarig dingen schrijven die nog niet zo zeker zijn. Zoals conclusies trekken voor de foto's gemaakt zijn. Met mijn bekken is er voorlopig niks veranderd, maar de grote alwetende prof moet er nog eens naar kijken. Hoe dan ook kan ik steeds beter rechtstaan met mijn twee voeten plat op de grond (een halfuur is mijn record!) en vandaag heb ik eens geoefend op wandelen (onverantwoord met dit weer :) ) en het ging alweer wat beter. Het duurt vreselijk lang, maar beetje bij beetje merk ik wel dat er langzaam meer kracht in die benen van mij komt. Dagen als dit geven een beetje een dubbel gevoel. Langs de ene kant is het zo vermoeiend, het vergt echt veel van mij, fysiek en mentaal. Maar anderzijds is het ook geweldig te merken dat ik toch telkens weer vooruit ga.

Eindelijk heb ik ook eens de miljoenen kaartjes gelezen uit de periode dat ik nog diep in slaap lag (en ik ben nog steeds niet klaar). Alvast dankjulliewel voor de vele mooie kaartjes. De mooiste fleuren nu mijn muren op, met dank aan de broer. Allemaal ophangen is helaas onbegonnen werk.

Én: ik heb mijn haar geknipt, gedaan met de lange slierten,welkom kort kopje en froufrou. Foto's volgen nog. Maar het doet wel deugd met deze hitte. En Kaat heb ik ook al kunnen kortwieken, daar heeft ze een jaar op moeten wachten. Maar nu is ze eindelijk van haar zeemeerminnenmanen af!

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik had eerst gelezen dat je zonder kaimook niet kan revalideren, dus meteen naar de directie van de zoo gebeld en een bezoek van kai mook was bijna geregeld tot ik dus doorhad dat je "kakmooi" schreef. Een goed woord om na swaffelen het woord van het jaar te worden ! Probeer dat nu vooral niet meteen uit, hé Greet !
Benieuwd naar de foto's,
houdugoed ! Olifantengoed !
Koen, Gretel, Kieran, Luna en Pixie en meter (momenteel onze 6de huisgenoot)

Kaat zei

Even ter verduidelijking:

Op Greets kamer van Gasthuisberg hing een poster van Kai Mook. op een dag zei Greet: 'haha, als ge de laatste letters verwisseld krijgt ge Kak Mooi'. (of hoe verveling in een bed leidt tot rare hersenkronkels)
Sindsdien is Kak Mooi onze mascotte. Vandaag dus... :-)

marina zei

greet,
ik heb moeten lachen met kaatje haar reactie over kakmooi:). Maar nu weten we tenminste wie jullie mascotte is :).
Greet,al die maanden waren jullie en wij ( de mensen met reacties :)), blij over de stapjes vooruit.Nu je letterlijk die stapjes zet, moet dat voor jou een ongelooflijk gevoel zijn.Greetje, prachtvrouwtje...blijf in je kracht geloven....lieve knuffel van marina ( van siscatje)

greet zei

ohjaa, kaimook bij de hertjes op de pellenberg. Kan hij mij met zij slurfje besproeien op hete dagen als vandaag!

tante els zei

Kaaimook stapt al stevig rond, Greet. Nu jij nog. Eten met een slurf (nu ja, darmpje) heb je lang genoeg gedaan, dus dat hoef je niet meer te demonstreren.

Loree zei

Heeejj! Hoe lukt het nog met je blok?! heb je al een examen mogen of kunnen afleggen nzo?! hou ons op de hoogte he! ;)
Zoen!