zondag 9 augustus 2009

Chocolade!

Hopla, de zomervakantie is alweer meer als halverwege. Nuja, vakantie kan ik het niet echt noemen, ik heb in juli alleen al meer "gewerkt" als in de 9 maanden schooljaar ervoor. Zomer is het echter wel. En hoge temperaturen zijn niet altijd leuk als je heel de dag in bed ligt, en je benen nog ingewikkeld liggen in verband. Mijn wens voor een slechte zomer (sorry hiervoor) is dus niet uitgekomen. En zonder mijn goede vriend de ventilator was ik al lang een gesmolten plasje Greet geweest.

Hoe langer de zomer duurt, hoe meer spannende reisverhalen ik te horen krijg. En ik moet het toegeven, dan beginnen de jaloeziekriebels wel wat op te komen. Ooh de goesting om de wereld rond te trekken! Leuke postkaartjes van overal maken natuurlijk niet alles, maar wel veel, goed. Slechts één adres:



Greet Nelles
UZ Leuven
Campus Pellenberg
Weligerveld 1
3212 Pellenberg
België

Intussen gaan mijn avonturen in de keuken verder! Donderdag en vrijdag was het chocoladetijd: Greet maakt pralines. Ik hoef er geen tekening bij te maken hoe ik er na twee dagen met chocolade spelen uitzag. Maar het was lekker!en leuk!



De bezoekuren stromen hier intussen ook al goed vol. Als er grote groepen jongeren binnenkomen weet de verpleging meestal al dat het voor mij is: nichten- en nevendag langs de twee kanten van de familie, verjaardagsfeestjes, spelletjesnamiddagen, vriendinnetjesroddelmomenten: alles kan en alles mag. Tot ik er bij in slaap val.





Op de foto:
De ergo, de kine en de wii-man
en Greet met de chocolaatjes natuurlijk.
Eronder: de constructie waarmee ik moet leren stappen. Het was een beetje improviseren, maar pret verzekerd!









5 opmerkingen:

Unknown zei

en lekker waren ze!
ik kom er aan voor
spelletjesnamiddag-op-pellenberg/sessie1!tot zo!

Rozemarijn zei

Wauw, een staande foto!
Een staande ovatie van hier!
Chocolateriert maar goed verder daar, en alles wat je daar doet, en even zeggen: die vorige 9 maanden hebt ge ook constant gewerkt ze.
xxx

greet zei

gewerkt?
platgelegen en me stikkapot verveeld!

Rozemarijn zei

oei, ok, u lichaam heeft gewerkt, en gij... ja, gewacht dan zeker?

Unknown zei

greet!!!
na een maand weg te zijn geweest dacht ik: ik ga nog is kijken hoe het met die greet staat, denkend aan kleine stapjes vooruit,
maar neenee... kan ze hier plots al staan, zitten, naar buiten gaan, koken,...
blijven gaan greet!! ge zijt goe - wa zeg ik? - gemaan/verbazingwekkend goe bezig!!!