maandag 13 juli 2009

Sporten


De dagen van Greet zijn tegenwoordig goed gevuld, met oefeningen allerhande. Ze krijgt niet allen kine en ergotherapie, maar ze moet nu ook een of twee keer in de week sporten. De andere revalidanten, zoals dat dan met een deftig woord heet, gaan daarvoor naar de sportzaal, waar ze dan lopen op de loopband, fietsen, of balspelen doen. Maar Greet kan dat allemaal nog niet. En dus komt de sportzaal naar haar kamer in de vorm van een Wii. Ze doet dan heel serieus een sportuitrusting aan, en gaat dan computerspelletjes spelen, en noemt dat sport.
Geen wonder dat ze niet erg gemotiveerd is om te beginnen studeren.

4 opmerkingen:

Unknown zei

ge lijkt een beetje op sporty spice in uw joggingpak!:) maar dan wel mooier natuurlijk want dat was de lelijkste van de vijf!

Stoffel zei

hoi Greet, leuk je eindelijk ontmoet te hebben; ik beloof wel volgende keer wat spraakzamer te zijn (en dan laat ik mijn mini-kater/slaperigheid achterwege) :-) groetjes, Kristof!

yucca zei

hey greet-luc-ria-roel-kaat ik was serieus verschoten als ik in de week na www.nieuwsblad ging en las wat er met je gebeurd was nu weet ik waarom er niemand thuis was
niet opgeven he meid je komt wel terug op je pootjes terecht en zolang je de dag doorkomt met een lacht zal het licht blijven branden aan het einde van de tunnel
dikke xxx van joy gaat haar 7de jaar doen sales manager ja ja nu gaat ze graag na school paco die ook er door is jari die vanaf nu bij kvk tienen gaat voetballen the loverboy xx van mij mich julie vroegere buur vrouw en jacky die over heel de wereld reist met jan de nul
yogi en osso de honden konijnen en vissen en buffy de grasparkiet

yucca zei

hey greet luk ria roel en kaat was wel serieus verschoten toen ik in de week op het nieuwsblad terecht kwam en las wat er met greet gebeurd is volhouden meid je komt wel weer goed op je pootjes terecht was al een paar keer aan de deur geweest nu weet ik waarom er niemand thuis was zolang je kan lachen is er toch een licht dat brand he
veel moed gewenst dikke xx van joy paco jari en ikke mich