dinsdag 7 juli 2009

Poll

Wie wil er graag van dat muziekje af?

; )

Greet

10 opmerkingen:

Greet zei

Ikke! Lieve groetjes van een andere Greet

Ria zei

Jammer maar helaas! Het is weg.

Rozemarijn zei

Ooh...
Ik had het thans juist life gezien, door de doorgedraaide Grace Jones, en toen moest ik nog aan u denken, Greet.
Wel, goed, als ik het nog is hoor, dan zal ik aan niks meer denken ;)

Unknown zei

Ik vond het alleen vervelend als het door mijn eigen muziek begon te draaien hoor.

Helena zei

Puree da was vervelend.
Ben ik echt de enige die da haat, ma echt haat!?

Annelies B zei

Ik was het nu onderhand ook al wel beu gehoord...

En Greet, we komen nog eens langs deze vakantie!

Groetjes!
Annelies

Unknown zei

Mijn mening kennen jullie ook al :D

marina zei

Lieve greet, elke dag neem ik een kijkje op je site. Jouw muziekje kwam daar automatisch bij. Raar nu ineens zonder. Het hoorde zo'n beetje bij jou. Maar geen paniek, zo is het voor mij ook ok zenne :).
Lieve knuffel
marina

Unknown zei

Ik was het muziekje ook al wel een tijdje een beetje beu... Misschien komt er iets anders?
Veel succes Greet bij ieder stapje, ik blijf je volgen!

Kleejo zei

Dan horen ze op het werk hoe vaak ik je updates check ; ) Plus, ik werd er ook langzaamaan zot van. Bedankt Greet! Goed stappen he.