woensdag 20 april 2011

UpDate*Nieuwsflash*

Hallo lieve fans,

Even een kleine update uit Greetland!
Hier gaat het omgelooflijk goed.

Ik woon sinds een tweetal maand in een schattig huisje met een zalig tuintje bij leuke mensen in Kessel-lo, op huppelafstand van het station! Dat laatste maakt het ook heel erg gemakkelijk om snel op mijn nieuwe stageplaats te zijn, bij jobstop. (reclame maken mag!)
En als je in het Leuvense een knalgroen autootje ziet rondrijden met een gigantische L op, mag je gerust eens zwaaien: dat ben ik. (hoewel die L er hopelijk bijna af mag!!)

Maar waar dit bericht écht om draait:
De examens zijn allemaal achter de rug, met glans geslaagd dankjewel, mijn stage loopt vlotjes. Het enige wat nog tussen mij en mijn diploma staat is mijn eindwerkstagecase.
Om die te kunnen afmaken heb ik veeeel vrijwilligers nodig die mijn enquête willen invullen.
Dus ik reken op het massaal enthousiasme van (de jongeren onder) jullie!
Je vindt hem achter deze link:

www.thesistools.com/web/?id=190238

Bovendien maak je kans om een cadeaubon van 25 euro te winnen!!

Duizendmaal dank en veel liefs

Greet


1 opmerking:

Drinspe zei

fantastisch om al dat goed nieuws hier te lezen:) daar wordt een mens gelukkig van!
ik heb de enquête ingevuld, heel veel succes met je thesis.