maandag 7 september 2009

examen

Héhé, ik heb mijn eerste examen achter de rug sinds..euhm... half juni 2oo8. En ik ben met glans geslaagd, joepie! Het is er maar eentje, voor de rest zal ik nog wat moeten wachten tot heel de administratieve rompslomp van herinschrijven en speciale commissies en uitzondering in orde is. Maar het alvast een goed begin. Een nieuwe start van het normale leven (hoewel, normaal, niet veel mensen leggen hun examen af terwijl ze in hun bed liggen.)

Gisteren was het picknick in het park met de hele familie, zo heb ik eindelijk iedereen eens gezien, en allemaal bij elkaar. Een gezellige boel met giga-kaasschotels, maar toch wel wat vermoeiend voor een klein meisje die korte kleine bezoekjes gewoon was. Maar het was echt een leuk idee, ik was moe maar tevreden!

De sisters & taartjes op het terras!



Picknick!


7 opmerkingen:

Linda zei

Hé proficiat met je examenuitslag! In mijn rapporten stond dan vroeger altijd: doe zo verder... grinzzz L.

Veerle zei

Flink van je, Greet, en je ziet er alsmaar beter uit! Wat een vreugde voor je familie weer samen met je te zijn en taartjes te eten!

Veerle in Aarlen

tante els zei

We hebben ervan genoten, Greet, dat je er (eventjes) terug bij was!
Vanavond schuim ik het internet af, op zoek naar een aangepaste plek voor het volgende familieweekend. En reken maar dat we je dan nog meer zullen vermoeien.

Proficiat met je schitterende examen!

Annelies B zei

Hoera! Proficiat.

van ons allemaal =)

marcel de prins zei

Greet en familie,
Onze vakantie was nogal versnipperd; daarmee kon ik maar af en toe naar je blog kijken. Je evolutie is toch geweldig. Proficiat met je examen en wel thuis binnenkort in Herent,
marcel

Het grote boek van Florien zei

Fropiciat carrotte!

Rolf zei

Greet,
Ich fröhe mich dass Sie das erste mahl nach lange Zeit nach Hause dürfte, und dass Sie die erste Prüfung geschaft hat, trotz aller Schwierigkeiten.
Ich hoffe dass weiter so gut geht.

Grüssen,
Rolf