woensdag 23 september 2009

douche

Gisteren was er hier op pellenberg een symposium over brandwonden voor de kine's en de verpleegsters. Dus kwamen mijn vriendjes van gasthuisberg eens kijken hoe het hier met me gaat. Ze kwamen ook eens bespreken of ik mijn drukpak al mag dragen, dat ervoor zorgt dat mijn littekens wat mooier worden, maar daarvoor was het wat te vroeg. Maar ze kwamen op het geniale idee om mij onder de douche te zetten!
Ik zag het niet helemaal zitten, na die vele, vaak erg pijnlijke baden in gasthuisberg. Maar het viel gelukkig allemaal nog mee. Ik werd op een speciale rolstoel gezet en onder een giga-douche gerold. De eerste douche in een jaar, waw. En eerlijk gezegd, het deed best goed, zo nog eens onder die stralen water, m'n haren wassen... het leek een beetje akelig maar het deed wel deugd.

2 opmerkingen:

Loree zei

Een kleine stap vooruit is een grote stap voor ons .. Op naar de volgende! You're doing great !!

Unknown zei

Da's wel straf Greet, wij wisten helemaal niks van brandwondencongres voor ons... brandwondenverplegerkes, anders was ik zeker komen luisteren, en vooral eens komen piepen.

Rol ze daar allemaal gek met je nieuwe blaubilgorgelrolstoelwagen.

Raf, van de bwc.